söndag 10 april 2011

SÖNDAG

Godmorgen!
Sitter här i min ensamhet och väntar på att någon i detta hushåll ska vakna så jag kan be dom ringa på min mobil! Varje gång jag inte vet vart min mobil är ( ungefär 1 triljon gånger om dagen) hör jag Lindholms stämma i örat " Sanna - blunda. Om du har varit uppmärksam, vart är din mobil?" Den leken saknar man!

Hur som haver. Igår var det utgång på byen som stod på schemat. En sannerligen trevlig kväll må jag säga. När jag kom hem från jobbet blev det lite balkong  häng och lördagspils med Emmet.Sedan lyckades vi duscha och kläpå oss nå acceptabbla kläder, även om det var jobbigt att slita sig från solen på balkongen-  Shysst förfest, shysst kväll på yatzi, ingen efterfest, så man mår ju fina fisken idag tillåmed!



Ne nu ska man dricka upp kaffet och göra sig klar för lite jobb. Igen. Barnvaktning, så de är ju mer chill än jobb egentligen, men seeeeeeegt att bara ta sig upp och ut. Om en vecka blir det hemgång och 2 veckors reabilitering från allt detta jobb alltså. Gött

/ Sussie

1 kommentar:

  1. Hejhej tjejer!
    Va kul ni verkar ha det =) Åh,va avis ja blir att ni har tussilago =( de har ja inte hittat här än..men de kommer väl..
    Var rädda om er & ha de så bra.
    Kramkram

    SvaraRadera