lördag 30 april 2011

hej där

Hey mates, sussie gömman här!
Lördag idag och som alltid är lördagar förknippat med ett förjävla gott humör. Iaf när man har jobbat klart och fåråka hem till stekbalkongen och ta sig en lördagsöl. Frid och fröjd, skulle de ha varit om uinte roommate nr 1 dammsuger vardagsrummet och roommate nr 2 kör hårblåsen på högsta! Men gillar ju mina jenter ändå. Förhimla mycket när jag tänker efter.

Även om det var hårt att säga hejdå till familj och kåmpisar igår så trivs jag ju som fisken i vattnet här i Oslo. Jag trivs med stan, jobben o kollektivet. Ingenting att klaga på liksom. Perfektion hade varit om hammarstrand låg ca 20 mil härifrån istället för 100. MEN, man kan ju inte få allt här i livet. Bara nästan.

Idag på jobbet glömde en mamma och en pappa sitt spädbarn i butiken. Sköbnare föräldrar alltså. Det är alltid spännande att jobba i butik då man får spontan trösta gråtande mammor som springer in och skriker " jag är väääärldens sämsta mammaaa" Fan lätt hänt. Barn är ju så små..
hehe

Ikväll blire grill o chill och luite häng i parken. Om jag inte däckar här på ballen eftersom arbetsdag+bira+sol = tröttt
Pepp tjej. Emmet är förjävla festil hon!

trevlig helg då / sussiie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar