lördag 2 april 2011

Frankolo

Den här veckan har våran blogg legat lite på is för det har varit en riktigt busy vecka! Det har jobbats, tränats, kontrakt har skrivits på, Sanna har varit barnvakt åt ett rikemans barn och jag har provjobbat och haft jobbintervjuer. Sen har vi även påbörjat flyttet och det är då man märker vad mycket grejer det är, även om vi bara packar ner våra kläder och sådana saker.

Nu jobbar Sanna sista dagen för denna vecka och jag har precis käkat frukost framför Bigbrother, bästa unerhållning på länge. Snart ska jag väl fortsätta med packningen, städningen och allt annat som hör till.
Flytta är nog bland det jobbigaste som finns, så känns et just nu i alla fall, jag blir helt slut av att bara tänka tanken och ändå så sitter jag här bland flyttkartonger och en jävla massa skit igen. Men det ska blir skönt när allt är över, då vi slänger oss ner i soffan och känslan att äntligen är allt klart, nu kan man andas ut igen kommer. Då kommer vi ha en stor lägenhet att gå runt i, en diskmaskin, en stooooor balkong att steka i till sommarn och framför allt 3 chilla och underbara människor som sambos.

Tror att tvätten jag slängde in för ett tag sen är klar så ska väl finna kraften och hänga den.

Btw, hörde från nån rändom brud på trikken att den där koffein kicken man får från kaffe kommer 2 timmar efter att man druckit en kopp rivit, och att man känner den direkt bara sitter i huvudet? Kan det verkligen stämma?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar