torsdag 28 april 2011

kväll på konstapeln

Sista natten in sweden på ett tag.. Min långferie har gått galet fort, och tidigt imorgonbitti bär det av till Oslo, jobb och kollektivliv igen.
Spenderar den sista kvällen i min gamla lya tillsammans med sköldpaddorna och min packning.
Känns lite si och så att åka tillbaka.. Man inser ju när man är hemma hur skönt det är att hänga med sina familjemedlemmar samt sin sjuka vännskapskrets som får en att skratta tills man bokstavligt pissar i byxorna. Men samtidigt så gillar jag ju mitt såkallade liv i Norge för det mesta, och att bo borta gör det extra roligt att komma hem. Nog dillat om det.
Nu ska jag försöka sova här. Kan inte minnas senast jag sov i en lägenhet ensam. Kan inte minnas jag va ensam i ett rum längre en än halvtimme typ. Kollektivskada.


Kan dock inte hjälpa att sakna de gamla tiderna här på konstapeln lite.

Godnatt kramis från en kluven sussie,som längtar tills hon får träffa Emmet imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar