tisdag 19 april 2011

Ska väl informera om att jag (Emmet) fortsatt lever och frodas. Även jag befinner mig i Sverige men sen i lördag morgon. Eller jag var egentligen i Sverige runt 8 tiden på fredagkvällen, på Hallsberg väntsal i ca 6 h... Inte den roligaste staden att vara strandad på, helt ensam, utan fungerande dator och ingen aning om när tågets nya tid "beräknas vara". Men tillslut var jag på bekanta marker och halva tiden har snart redan gått! Tiden går alldeles för fort.
Under min lediga tid har jag gosat med hästarna, familjen, städat ur mitt rum, garderob och kastat en massa skit som jag aldrig kommer använda, en gammal leksak från Kalle Anka är inget jag kommer sakna precis. Jag har även fått tag på en longboard, så på söndag på centralstationen i Stockholm sker köpet, haha. Är dock lite orolig över att den kommer vara såld då, var nämligen en osäker 16 årig gutt som inte ens undrade om att jag skulle betala kontant eller från internetbanken. Men man lever på hoppet som vanligt, skulle vara riktigt härligt att cruisa, som det så fint heter på longboards språk, runt på Oslos gator. 
Imorgon dammar jag av mitt körkort för då blir det Östersund och lite shopping efter en jeansjacka, ny mp3 och lite annat spännande.

Sitter vid min brorsas dator så har tyvärr ingen bild på kungen & drottningen den här gången men slänger in en låt istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar