fredag 25 mars 2011

Så har det blivit fredag, igen. Tiden har gått fort fastän jag har varit hemma halva veckan och mest chillat, uppdaterat mig inom seriedjungeln och varit ute i det underbara vårvädret som vi har haft här. Helt okej vecka enligt mig själv. Har även städat idag så nu skiner det i hela lägenheten, typ i vart fall. Ska snart dra till gymmet hade jag tänkt, och sedan blir det en tur ut till Vigelandsparken för att jobba lite på brännan.

Idag fyller den mest chillaste gutten 20 vårar. Mannen, myten, legenden - Niklas Lindholm!!!
Det känns riktigt jävla rart. Det skulle iaf ha firats rikligt ända till morgonen! Men nu vet jag inte riktigt vad jag och sanna ska göra, kanske ska försöka leta upp nåt ställe som serverar våfflor, en najs middag på Fridays eller en bira på nåt uteställe. Nånting måste vi hitta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar