lördag 26 mars 2011

im a punkrocker yes i am

NÄMEN TJENA FAN HUR MÅR NI FAN, BRA FAN! ?
Anledningen till detta goa humör är att det är LÖRDAG! Jag ( sussiegömman som skriver) Emmet skriver sjukt sällan och borde skämmes ta me faan)
 Lördageftermiddag= arbetsveckan är över och livslusten o partyhumöret börjar infinna sig. Varje helg är det samma visa. Vi lovar varande en "lugn helg" men när jag stämplar ut från KIWI och drar av mig se svettiga gröna kläderna klockan 15.30 Lördagseftermiddag så finns det bara en sak i världen jag vill göra - hem till Emmet och ta en öl, patetiskt nog.
Dagen på butiken flöt på väldigt bra, börjar trivas bra med mina galna kebab-norskar tillarbetskamrater.

Vad Emmet sysslat med idag vet jag inte riktigt. Förmodligen något fuffens som vanligt. Hon blir bara mer hardcore för vad dag som går, det lilla försynta flickebarnet från Ragunda.
Beträffande mig själv tror jag inte några större förändringar har skett sedan jag flyttade mitt arsle från konstapeln till Oslo. Same shit, från börjar till slut.

Andra viktiga saker att förtella...
Har fått ledigt över påsken, ses på byn den 18 april! <3

Nu över till livets besvärliga. Hitta dugliga kläder i lådan under sängen samt ta en dusch.

god helg / Sussie och Emmet som duschar men hälsar ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar