onsdag 11 maj 2011

living and learning

Ännu en dag. Igår jobbade jag sena KIWI passet och idag jobbade jag gristidiga passet. Lite hårt för en som vant sig vid att ha ledig tid igen. Men ingenting som inte en rejäl sluring kaffe och en gryta pasta carbonara inte råder bot på liksom!
Nu sitter Emmet och jag här som två rätt döda sillar. Tror tillomed lille Emmet har somnat för hon har suttit blickstill i typ 13 minuter och inte sagt ett pip. Antingen sover hon eller så tittar hon på bigbrother, satsar jafg fem spänn pååå.

Vet inte om det finns så mycket mera att uppdatera om här.. 17e maj närmar sig, och jag känner lite små förrvirring. Man förväntas klä upp sig, och ha norgegrejor och se på parad. Mycke pills, pölser och is säger kollegorna när jag undrar vafan man gör på 17e maj. Öl-korv-Glass är ju förvisso en fin kombination, så det kan ju råka på att bli kul iallafall.

Resten av veckan är planerna lite luddiga. Det kan bli jobb för adecco imorgon, men det kan också inte bli det beroende på om de får in några uppdrag. Jag känner mig inte så överdrivet pepp på att åka till en ny barnehage o va sprinvik i en ynka dag och inte ha möjlighet att kunna göra så mycket mer än att duka på och av bordet typ. Men men. Det sket väl en raggare i.


still going strong.

ha ne. / Sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar