onsdag 4 maj 2011

förvisso

Idag bröt jag min arbetslediga livsstil efter två dagar och hoppade in på kiwi. Skönt. 2 dagars arbetsvila är nog, sedan blir kreativiteten och rastlösheten alltför påtaglig.
Dagen flöt på bra då det var jag och massa sköna snubbar som jobbade. " Susanna, nu är det rökpause" "Nee jag röker inte" " Inte jag heller, men man ska väl inte behöva straffas för det. Nu går vi ut på bron och snackar skit"
Dock rätt trött då jag fortfarande är dyngförkyld och har biffat varor hela dagen. Mellan landar i kunga-fåtöljen och sveper en kaffekopp innan det är dags att dra på nästa ställe för att agera barnvakt.

Om någon undrar vad min andra hälft gör hela dagarna så är hon på sitt jobb och jobbar ofta över, samt prövjobbar lite på ett nytt jobb som verkar fett så jag håller tummarna hon får det så vi hinner hänga lite mera och så att hon slipper jobba på ett ställe hon avskyr. Håll en tumme eller två!

krambjörn / Sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar