måndag 16 maj 2011

Då var det en ny vecka och nya tag. Men den hær veckan ær inte som alla andra, de ær næmligen 17 maj imorgon, Norges nationaldag, då det mesta ær stængt. Allt førutom fik och restauranger, så det var ju verkligen lægligt att jag fick jobb på ett fik førra veckan, ELLER? Jag ska egentligen inte klaga, det ær ju en rød dag så det betyder OB och lite mer klirr i kassan, men det ær samtidigt lite trækigt nær det blir utgång ikvæll och alla ær pepp till tusen. Æven jag. Men jag får helt enkelt va med så længe som jag orkar och sen gå ensam tillbaka till Elsters och sova medans dom andra dansar loss på Blå eller på nån rolig hemmafest.
Sedan ær den efterlængtade resan till Brigthon på torsdag!!! Det ska bli så jævla gøtt att få resa ivæg, æven om det bara ær øver helgen, och ett stort plus ær ju att vi får træffa grabsen också.

Just nu sitter jag i receptionen på jobbet och låter Elin kæka lunch, ganska skønt att slippa stressa i køket æven om det bara ær før ebn halvtimma. Dock ær det en lugn dag, många har nog tagit ledigt på denna klemdag. Hade jag haft møjlighet skulle jag gjort samma sak.

Ne nu kommer hon så back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar