lördag 11 juni 2011

Ensam Hemma

Helgen har äntligen kommit! Arbetat min sista vecka åt Sodexo för denna gång. Fick nästan en tår i ögat när jag skulle säga hejdå till allihopa, jag fick en jättefin orkide och presentkort på Åhlens. 
Idag har jag inte gjort mycket, stack iväg och tränade sen åt jag en riktigt kulinarisk frukost och sen har jag städat lite. Efter jag skrivit det här inlägget tänkte jag duscha och sedan spendera lite av pengarna på presentkortet till utesaker så vi kan snygga till ballen litte! 

Molnen hänger tungt över Oslo och har gjort det hela veckan, solen kommer inte förens efter 20.00 på söndag om man ska tro på yr.no. Vi i kollektivet gjorde det bästa av situationen och hyrde massor med filmer, köpte godis och chips och såg en skräckis igår, Devil hette den. Ikväll vet jag inte vad som händer, om vi ska fortsätta med filmmaratonet eller om nåt annat kul händer. 

Nu signar Emmet ut, PEACE! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar